​​

NÍŽE PŘEDSTAVUJEME ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY SPOJENÉ S OBJEDNÁVKAMI V OBCHODĚ CHOCOLISSIMO.CZ

Dotazy ohledně objednávek:

Dotazy ohledně plateb:

Dotazy týkající se produktů:

Dotazy týkající se doručování:

Proč mi po zaslání objednávky nepřišel potvrzovací e-mail o přijetí objednávky?

Potvrzovací e-mail o přijetí objednávky je vysílán automaticky systémem. Pokud jste ho neobdrželi, je možné, že byla ve formuláři uvedená chybná e-mailová adresa, nebo byla zpráva přijata do Vaší pošty jako SPAM. Pokud najdete náš e-mail ve SPAMu, označte jej jako tzv. Důvěryhodnou adresu (seznam adres kterým je možné důvěřovat). Dovolí nám to se v budoucnosti vyvarovat podobným situacím. V případě chybně uvedené e-mailové adresy prosíme kontaktujte obsluhu obchodu na adrese: info@chocolissimo.cz, jako předmět zprávy uveďte “oprava osobních údajů” a v obsahu napište osobní údaje objednatele a správnou e-mailovou adresu.

Zpět na seznam dotazů

Je možné do balení s čokoládou přidat přáníčko s věnováním?

Při objednávání výrobku na našich stránkách je možnost přidat přáníčko do objednávky. Po přidání vybraného zboží do košíku budete přesměrování na stránky s nabídkou doplňků, kde po kliknutí na hnědém pásku na nápis “Přáníčko” vejdete do nabídky přáníček různých verzí. Po kliknutí na tlačítko “přidat” se otevře přáníčko do kterého pomocí klávesnice napíšete text, který bude vytištěn. Přáníčko je možné přidat v košíku v průběhu objednávání po kliknutí na možnost “Přidejte přáníčko”. Do přáníčka je možné napsat 6 řádků po 21 znacích (včetně mezer).

Zpět na seznam dotazů

Je možné výrobky Chocolissimo koupit výhradně přes internet?

V tuto chvíli je možné naše výrobky Chocolissimo koupit výhradně přes internet v našem internetovém obchodě.

Zpět na seznam dotazů

Jaká je trvanlivost čokoládového telegramu?

Minimální trvanlivost Chocotelegramu je 6 měsíců. Jestliže v obsahu Chocotelegramu je dekorativní kostka s potiskem (barevná kostka) trvanlivost telegramu jsou 3 měsíce. 

Zpět na seznam dotazů

Jakým způsobem je možné provádět platby?

Nákupy v našem obchodě je možné uhradit několika způsoby:

  • bankovním převodem na náš účet (číslo účtu obdržíte v mailu potvrzujícím Vaší objednávku)
  • pomocí rychlého bankovního převodu prostřednictvím služby PayU
  • kreditní kartou prostřednictvím PayU
  • platebním systémem PayPal
  • na dobírku – zaplatíte řidičovi kurýrní služby při převzetí zásilky (tento způsob platby je dočasně vypnutý)

Zpět na seznam dotazů

Na jaký účet mám provést bankovní převod a co uvést jako variabilní symbol?

Po zaslání objednávky je potřeba provést bankovní převod na účet číslo 2300729230/2010. Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.

Zpět na seznam dotazů

Co je potřeba udělat, pokud se platba prostřednictvím PayU nepovedla?

Pokud se platba prostřednictvím PayU nepovedla, proveďte úhradu standardním bankovním převodem na náš bankovní účet (č.ú.2300729230/2010). Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.

Zpět na seznam dotazů

Je možné telegram připravit z bílé nebo hořké čokolády?

Telegram je vyroben ze tří druhů čokolády – bílé, mléčné a hořké. Písmena a číslice jsou vyrobeny pouze z mléčné čokolády. Z bílé a hořké čokolády jsou vyrobené kostky se speciálnímy znaky, jako mezera, srdíčko, smajlík apod. Některé speciální znaky jsou vyrobené také z mléčné čokolády. Rozlišit druhy čokoládových kostek je jednoduché podle barvy kostky - tmavá kostka představuje hořkou čokoládu, světlejší hnědá označuje kostku z mléčné čokolády, světlá kosta představuje kostku z bílé čokolády.

Zpět na seznam dotazů

Je možné objednat figurku jinou, než je v nabídce – jiný tvar nebo druh čokolády?

Při maloobchodních objednávkách není možnost objednat produkt v jiném tvaru, balení nebo chuti než jsou představené na stránkách Chocolissimo.cz. V případě firemních objednávek prosíme o kontakt na e-mailovou adresu b2b@chocolissimo.cz.

Zpět na seznam dotazů

Je možné si poskládat telegram s vlastním obsahem?

Takovou možnost máte samozřejmě k dispozici. Chcete-li si složit telegram s vlastním textem, vyberte možnost “napište vlastní telegram”. Jako další krok se Vám otevře okno, kde si můžete vybrat jak velikost vlastního telegramu a znění textu, tak způsob balení. Ceny které jsou uvedené při balení jsou koncovými cenami Vašeho telegramu vč. ceny vybraného balení. Po napsání textu Vašeho telegramu klikněte na tlačítko – Přidat do košíku.

Zpět na seznam dotazů

Produkt o který mám zájem je momentálně nedostupný. Kdy je možné ho očekávat?

Snažíme se, aby naše nabídka byla kompletní a splňovala Vaše očekávání. Pokud je v danou chvíli produkt nedostupný, kontaktujte se s námi a my Vás budeme informovat ohledně termínu dostupnosti produktu. Níže, pod informací o nedostupnosti zboží najdete možnost – Informujte mě kdy bude produkt dostupný – po kliknutí na tento nápis se Vám zobrazí okénko s možností vepsání e-mailové adresy, kam mají být informace o dostupnosti zaslány. Pro potvrzení klikněte na tlačítko – Přidejte připomínku.

Zpět na seznam dotazů

Jak přidat fotografii k produktu Postcard nebo telegram s vlastní fotografií?

Fotografii je potřeba přidat na produktové kartě před vložením produktu do košíku.
Pošlete prosím fotografie v podporovaném formátu, který najdete v bližších informacích o produktu.

Zpět na seznam dotazů

Jaký je čas realizace objednávky?

V průběhu vyplňování objednávky máte možnost si vybrat preferované datum doručení (pouze v pracovních dnech). Vámi zvolený termín doručení není garantovaný, v souladu s obchodními podmínkami obchodu Vám zaručujeme dodání v termínu 2-3 pracovních dní ode dne zaslání objednávky (v závislosti na způsobu úhrady). Doručení v termínu, který bude zvolen jako preferovaný, je jisté na 97%.

Zpět na seznam dotazů

Je možnost výběru konkrétního dne doručení objednávky k adresátovi?

V průběhu vyplňování objednávky je možnost výběru preferovaného data doručení. Není to 100% záruka, ale v 97% firma PPL doručuje zásilky během 1 až 2 pracovních dnů. Zásilky jsou proto kurýrní společnosti předávány s jednodenním předstihem aby byly doručené ve Vámi určený den.

Zpět na seznam dotazů

V jakých hodinách kurýrní firma objednávky doručuje?

Kurýrní firma PPL doručuje objednávky od pondělí do pátku v hodinách 8:00 - 18:00. Není možné si vybrat konkrétní hodinu doručení.

Zpět na seznam dotazů

Jaké jsou ceny za doručení?

Cena doručení na území České republiky prostřednictvím kurýra PPL je 99 Kč.

Zpět na seznam dotazů

Je možné doručit objednávku v sobotu, neděli nebo svátky?

Objednávky jsou doručované v pracovní dny (od pondělí do pátku).

Zpět na seznam dotazů

Je možné poslat objednávku do zahraničí a jaký bude čas doručení?

DORUČENÍ DO ZAHRANIČÍ JE VYPNUTO DO ODVOLÁNÍ! [Objednávky posíláme do většiny států v Evropě. V tuto chvíli neposíláme balíky do států mimo Evropskou unii. Balíky posíláme na: Slovensko, Litvu, Lotýšsko, do Rakouska, Německa, Polska, Belgie, Holandska, Dánska, Francie, Irska, Rumunska.]

Zpět na seznam dotazů

Může být adresa objednávajícího a adresáta rozdílná?

Doručovací adresa se samozřejmě může lišit od adresy objednávající osoby. Adresát obdrží zásilku od kurýra. Nezapomeňte však na to, že pokud vyberete platbu formou dobírky, adresát bude muset při odebírání za zásilku zaplatit.

Zpět na seznam dotazů

V jakém stavu bude čokoláda po jejím doručení? Nebude mít cesta vliv na jejich kvalitu?

Každá čokoláda je během cesty náležitě zabezpečená – zabalená v bublinkové fólii a oddělená dodatečným kartonem. V letním období při vysokých teplotách jsou do objednávek vkládány chladící vložky, díky kterým je v balíku udržovaná optimální teplota. Všechny produkty jsou vysílané ve speciálních přepravních kartonech.

Zpět na seznam dotazů

Bude adresát vědět od koho dárek obdržel?

Odesílatelem zásilky je firma MM Brown. Pokud nezveřejníte svou identitu v přáníčku nebo telegramu, adresát se nedozví kým je dárek věnován.

Zpět na seznam dotazů

Bude v balení u čokolády vložen paragon nebo faktura?

Jsme si vědomi toho, že čokolády jsou často posíláne jako dárek, proto není faktura ani paragon do zásilky vkládán. Faktury jsou odesíláne v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Zpět na seznam dotazů

Jak vypadá balení, ve kterém bude vyslaná moje objednávka?

Každá objednávka připravená k odeslání je kontrolována a pečlivě zabalena. Výrobek je zabezpečen bublinkovou fólií a papírovou výplní. Je vložen do kartonové krabičky s logem Chocolissimo nebo Chocotelegram, která je zalepená lepenkou s logem obchodu.

Zpět na seznam dotazů

Sledujte sladké příležitosti a zprávy ze světa čokolády!
Najdete nás také na těchto stránkách:
Kontakt
Pon. - Pá. 8:00 - 15:00
Zákaznické centrum: 

225 850 236
​776 496 115
E-mail: info@chocolissimo.cz

Obsluha firemních klientů:
E-mail: b2b@chocolissimo.cz

Více informací

Rádi Vám pomůžeme.
Máte dotaz ohledně produktu nebo doručení?
Chcte zjistit stav Vaši objednávky?

Pošlete zprávu


Copyright © 2014-2024. E-commerce by best.net